0:00 / 0:00
KILIKA

Egutegia

Urte osoan irekita, zure Seme-alaben Ongizatea lehenetsiz

Kilikan, familiei ahalik eta malgutasun eta estaldura handiena ematearen garrantzia ulertzen dugu.

Diseinatu dugu

Urte osoan irekita egoteko gure egutegia diseinatu dugu. Gure konpromisoa etengabeko eta kalitatezko arreta ematea da betiere zure semearen ongizatea gure ikuspegiaren erdigunean Bai uda bai negua, oporrak edo lanegunak, Kilika zure familiarentzat hemen egongo dela sinets dezakezu.

Ingurune Seguru

Gure egutegi jarraituak bermatzen du zure semeak urteko edozein unetan ingurune seguru eta maitekorra izatea, eta aukera ematen die bere erritmoan esploratzeko, ikasteko eta hazteko.

Lasaitasuna

Behar duzun lasaitasuna eskaintzen arduratzen gara, zure semea edo alaba esku onetan dagoela jakinda, denboraldia edozein dela ere. Urte osoan zure seme-alaben ongizaterako eta garapenerako baliabide fidagarria izateko gaude hemen.

Ongi etorri gure Haur Eskolara

Kilika Haur Eskola