0:00 / 0:00
KILIKA

HEZKUNTZA PROIEKTUA

Lotura esanguratsuak eta estimulazio kontrolatua sortuz

Hezkuntza Proiektu sendoa

Kilikan harro gaude gure hezkuntza-proiektu sendoa aurkezteaz, gure filosofia pedagogikoaren muina. Hiru funtsezko elementutan jarriko dugu arreta berezia: hezitzailearen, ingurunearen eta haurraren arteko harremana. Hezitzailearekin sortzen den lotura eta haur bakoitzaren eguneroko gozamena funtsezkoak dira hazteko eta garatzeko.

SNOEZELEN

Kalitatezko hezkuntza eman nahian, Snoezelen bezalako ikuspegi berritzaileak txertatzen ditugu. Kilikan, SNOEZELEN saioek lasaitasun eta estimulazio kontrolatuko espazio bat eskaintzen diete haurrei. Estimulu kontrolatuen giro baten bidez, haurren garapena eta ongizatea sustatzen dugu. Haurrek modu lasai eta seguruan azter ditzakete beren zentzumenak.

Arakatu eta Ezagutu

Gure probokazioak esploratzeko eta deskubritzeko gonbidapenak dira, non haurra bere ikaskuntzan partaide aktibo bihurtzen den. Jakinmina eta sormena baloratzen ditugu, eta probokazioak funtsezko ezaugarri horiek eragiteko bidea dira.

Tailerrak

Interes Zentroen inguruko gure tailerrek askotariko gaiak jorratzen dituzte, musika eta zientziatik hasi, jarduera artistikoetaraino. Tailer hauek hezkuntza eta dibertimendu ingurune batean talentu, interes eta trebetasun paregabeen esplorazioa eta garapena sustatzen dute.

Psikomotrizitatea

Gainera, haurren garapenean psikomotrizitateak duen garrantzia ezagutzen dugu eta, horregatik, eguneroko tailerrak eskaintzen ditugu, ingurune ludiko eta seguru batean koordinazioa, trebetasun motorrak eta gorputz-kontzientzia sustatzeko.

Helburua

Kilikan, gure helburua ikasteko grina piztea eta haur bakoitzaren hazkunde integrala elikatzea da. . Animatzen zaitugu gure Hezkuntza Proiektuan murgiltzera eta zure txikien garapenean ezberdintasuna nola markatzen dugun deskubritzera.

Ongi etorri gure Haur Eskolara

Kilika Haur Eskola