0:00 / 0:00
KILIKA

Kilika Haur Eskola

Maitasunak eta ikaskuntzak bat egiten dute zure txikien hazkunde zoriontsurako

Gure ikuspegia

Zure seme-alabak zaintzeko eta hezteko erakunderik onena aukeratzea gurasoek har dezaketen erabaki garrantzitsuenetako bat da. Kilikan Haur Eskolan maitasuna eta hezkuntza zure txikien garapen globalerako bat egiten diren giroa eskaintzeaz harro gaude.

Gure Eginkizuna

Kilikan, bihotzarekin zaintzen dugu. Gaitasun eta grina handiko gure profesional-taldeak konpromisoa du zure seme-alabei ingurune segurua eta maitasunezkoa eskaintzeko. Uste dugu maitasuna eta arreta funtsezkoak direla haurren hazkundean, eta horregatik, gure eskolara sartzen den haur bakoitza besoak zabalik eta irribarre batekin hartzen da.

Gure Prozesua

Gainera, Kilikan, errespetuzko hezkuntza sustatzen dugu. Haur bakoitzaren indibidualtasuna aitortzen dugu eta gure ikuspegi pedagogikoa egokitzen dugu bere beharrizan bakarrak asetzeko. Haurrak euren erritmoan esploratzera, ikastera eta haztera animatzen ditugu. Gure konpromisoa zure seme-alabak zaintzeaz harago doa; haien garapen globalean laguntzen ere aritzen gara. Hezkuntza-programa integral bat eskaintzen dugu, alderdi kognitiboak, emozionalak, sozialak eta fisikoak barne hartzen dituena.

Gure Erronka

Lankidetza estuan lan egiten dugu zurekin, zure seme-alabek beren ahalmen guztia lortzen dutela ziurtatzeko. Kilikan, zure seme-alabentzako aparteko zaintza eskaintzeaz gain, etorkizun bikainerako oinarria ere eskaintzen diegu. Zure familiarekin egiten dugun bidaia hezigarri eta hazkor honi ekiteko prest gaude! Zatoz Kilika familiara, eta ikusi nola zure txikiak loratzen eta hazten diren!

Ongi etorri gure Haur Eskolara

Kilika Haur Eskola