0:00 / 0:00
KILIKA

Gure Hezitzaileak

Konprometituak, maitekorrak eta errespetuzkoak.

Gure hezitzaileak kalitatezko hezkuntzarekin dugun konpromisoaren bihotza dira. Etengabeko prestakuntzan dauden profesionalak gara, beren lanarekiko grinatsuak eta ikasteko eta hazteko beti prest daudenak.

Kalitatea eta Hurbiltasuna

Berotasuna eta hurbiltasuna gure taldearen funtsezko ezaugarriak dira, gure ustez hezitzailearen eta haurraren arteko harremana funtsezkoa baita hezkuntza-ingurune aberasgarri baterako.

Haur bakoitzaren indibidualtasuna sakonki baloratzen dugu

Haur bakoitzaren indibidualtasuna sakonki baloratzen dugu eta inor ez etiketatzeko konpromisoa hartzen dugu. Gure hezitzaileek desberdintasunak errespetatzen eta ospatzen dituzte, haur bakoitza bakarra dela eta bere garapen bidea duela aitortuz.

Familiekin elkarlanean lan egiten dugu

Familiekin elkarlanean lan egiten dugu haur bakoitzak arreta pertsonalizatua eta hazteko giro aberasgarria jasoko duela bermatzeko. Kilikan, gure hezitzaileak zure txikien ikaskuntzarekiko eta ongizatearekiko maitasuna elikatzen jarraitu beharreko ereduak dira. Hazteko eta deskubritzeko bidaian zure seme-alabei laguntzeko gaude hemen, loratzeko ingurune seguru eta maitekorra eskainiz.